Tema: Re: ar nera norinciu susikonstruot SS?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-11-23 09:55:28
> Na tai jami pvz musu ECOEl elektrini katila, kisi i jo vidu ar tai ne
> vidu kompresoriu su 2 siurbliais ir 2 silumokaiciais ir turi normalu SS
> su normalia automatika.... ten realiai yra SS tik be kompresoriaus
> modulio. Valdiklis nuo SS, nu gal dar softstarterio kokio nera, bet
> manau pareguliuociau viska ko reikia......
> Manau gal ir pigiau iseis kainos prasme.....
>
> http://www.ctcvarme.se/enertech/p294/files/EcoElV3.pdf

Grazus daikciukas - atrodo kaip tikras SS. Cia butu pilnesnis jo aprasymas
http://www.nu-way.co.uk/docs/renewables/CTC-EcoEl-1Ph-V3-IOM-manual.pdf
Darau prielaida, kad sis daiktas kainuoja apie 6,000-8,000. Tiek moketi galima butu, jeigu jame butu istatyta SS silumokaicio gyvatukas.
Dar, jeigu jau savadarbis SS tai man taip pat noretusi didesnes talpos ir dar vieno gyvatuko alternatyvaus sildymo prietaiso pajungimui.