Tema: Re: Q renkuosi indaplove
Autorius: Stilo
Data: 2009-11-18 15:08:18
Pritariu, pats turiu AEG, tevai - Bosch, mano akym ziurint - Boshas
patogesnis/patvaresnis:

Boshe tabletes skiriaus dangtis nuvaziuoja i sona,
AEG - atsidaro i vidu, ir atitinkamai kartais uzstringa, jei tuoj vietoj
stovi dydele lekste - turi plauti indus is naujo.

AEG - stalo irankiu krepsialio vieta - fiksuota, tai kartais sukelia
nepatogumu,
Boshe gali statiti beveik kur nori.

Bosho vidiniai krepsialiai is tvirtesnio metalo ir turi daugiau galimybiu
transformuot indaploves erdve...

AEG net gi vidinis korpusas is minkstesnio metalo - man teko ardyti -
po 1,5 metu subirejo dureliu uzdarymo fiksatorius...

T.y. nepaisant to, kad pats turiu AEG, ir pripazistu, kad tai nebloga
masina,
kita karta pirkciau BOSCHa