Tema: Re: Lape
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-06 11:55:50
Tai ar i kelnes dedu, sakau, kad grazu, malonu, bet kad mano vaika
sukandziotu nenoriu laukti. Jei noretum pasiskaityk internete pilna
straipsniu, kad pasiutlige yra neisgydoma liga, niekur neuzfiksuota atveju,
kad nuo pasiutliges butu isgyde, t.y. jei susirgsti, tai galus atiduosi
uztikrintai. Kitas dalykas, kad po ikandimo prevenciskai leidziami vaistai,
kad nesusirgtum.
O lapes ir usiriniai sunys yra pagrindiniai sios ligos platintojai. Manau,
kad tai ir paciam gyvunui iseis i nauda.

Skambinausi ir Veterinarijos tarnyba, tai zmonems isigyti vakcinos nera kur,
o jie vykdo planine oraline vakcinacija ir reguliariai pameto vakcinuoto
maisto.