Tema: Re: Radiatoriu keitimas daugiabutyje
Autorius: Donatas
Data: 2009-11-06 10:42:56
Nesu tikras, kad Lietuvoje kas nors turi (tiesiog nesusiduriau) , bet yra
iranga , kuri leidzia uzsaldyti vamzdi (padaro ledo kamsti) ir tada galima
net uz keliu cm virinti , sukti , keisti. O ziema keisti radiatorius
isleidziant vandeni (kuris aukstas ?) itariu  niekas neleis (jei ne avarine
situacija) arba mazu maziausiai reiks surinkti viso namo gyventoju sutikima
ir aisku tai kainuos kitus pinigus nei nesildymo metu.
Pats esu keites vasara , tai mokejau tik uz vandeni , kadangi 4 is 5 aukstu
tai isleisti daug nereikejo.Jei namas 9 a. o gyveni 1 , tai kaina buna
didele.Dar priklauso kokia sistema , ar galima uzdaryti tik reikiama stova,
ar reikia viso namo sistema .

Donatas