Tema: Re: Lentynos, stalvirsis-lakas vs alyva?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-05 23:10:21
esu lakaves-aisku , buvo galima geriau, bet puse velnio. Gal pateiksi rekomendacijas kaip tai padaryt tinkamai?
Stalvirsis dabar pakankamai lygus braukiant su ranka, taciau itariu reiktu dar palslifuoti? Su kokio grubumo popieriumi tai daroma? Gal su kokiu tinkleliu? Paskui dengiu nuvalau vaitspiritu (regis jis paminetas ant lako dezutes), paskui gruntuoju vaitspirito ir lako misiniu, paskui lakuoju plonu sluoksniu. Paskui paslifuoju (su kokiu grubumo?) paskui vel sluoksnis, vel paslifuoju ir vel sluoksnis. Lakas poliuretaninis, ermitaze yra jachtinis ir baldinis. Ant baldinio raso-ypatingai atsparus buitiniams cheminiams valikliams, trinciai. Ant jachtinio-trinciai ir UV spinduliams (valikliu bijos?) . Kuri rinktis? Buciau dekingas-jei pareikstum argumentuota nuomone ka, kur ir kaip