Tema: Re: namo projektas ir architektas :)
Autorius: pablas
Data: 2009-11-02 09:46:42
Leon' rašė:
> Todel ir klausiu, ar realu uz tokia kaina galvoti, ar niekur nedingsiu ir
> reiks is pinigines daugiau traukti. Beje, taupant tukstanti po tukstancio,
> ziureki jau ir sudaro padori suma :)

   Visais laikais buvo apsukruoliu, kurie nieko neprojektuoja, o tik
derina projektus- gamina dokumentu rinkinius. Pas juos visai realu
projektas uz 3000. Taciau kazin ar tamstai to reikia. Nes problemos liks
neisprestos. O gal net atsiras nauju.
   Nereiketu atmesti ir kito varianto: tarkim, jaunas architektas,
neturintis vardo ir klientu, sutinka dirbti uz minimuma.Jei situacija
nekomplikuota, kartais gali pasisekti: gausi perliuka
uz dyka :)