Tema: Re: ar imanoma vandens vamzdi pratiesti pavirsiuje???
Autorius: Evaldas
Data: 2009-10-31 13:19:32
Yra elektrinių šildymo kabelių kaip tik vamzdžiams nuo užšalimo. Patarčiau savireguliuojančius, nors jie ir brangesni. Bet kuriouo atveju vamzdį reiktų apšiltint, kuo geriau apšiltinsi tuo mažiau elektros išnaudosi.
http://devi.danfoss.com/Lithuania
www.ensto.com
 http://www.tycothermal.com/lithuania/lithuanian/