Tema: Re: Junkers euroline katilo perjungimo vožtuvo problema
Autorius: servisas
Data: 2009-10-30 17:42:43
Nepades tenai jokie filtrai. Cia juk sildymo sistemos vanduo vaiksto tame
voztuve, jei gerai suprantu. Gali idet sniurini, tik abejoju, ar pro ji tavo
siurblys is viso prastums:)
Kaina 500 lt kaip ir didoka. Jei is Kauno esi, skambini i Artakija, ieskai
servisisto Antano ir bandai su juo sneket. Netikiu, kad tas daiktas tiek
kainuoja, nebent ten keli mazgai i viena sudeti, pvz kazkokiam Dakone budavo
tokia idomybe, kaip duju voztuvas, per kuri eidavo busimas karstas vanduo ir
nuo vandens kiekio voztuvas duodavo daugiau ar maziau duju. Tai jei tenai
5daiktai viename, tai gal ir gali daug kainuot. Jei tenai eiline pavara su
trieigiu voztuvu, tai max 250 lt sakyciau.