Tema: Re: Del kamstines dangos grindims
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-30 10:22:57
ant sildomu as pasirinkau klijuojmas. Klijuota tiesiai prie betono (aciu rekomenduotiems betonuotojams, kurie padare lygiai). Pirkta (ir darbai) organizuoti per ferimpeksa (kaune). Velgi sakyciau pliusas siai kontorai.
Svarsciau apie surenkama kamsti, bet manau jis per daug geras izoliatirius, nes ten is apacios veitoje pakloto eina techninis kamstis, paskui beros medzio plauso intarpas ir ant virsaus vel kamstis. O kamstis geras izoliatorius. Beje, klijuojamo kamscio storis yra apie 4 mm, kas pagal mano grubius paskaicaivimus atitinka laminata ar partlentes varza. Sildomos grindys syla, bedo neturiu ir antra karta rinkciausi ta pati. Bent jau kolkas :)

T:)