Tema: Re: apie sildyma
Autorius: Ostapas
Data: 2009-10-30 08:53:54
Kol kas nedarau nieko. Tik klausinėju. Jei kas nors sugebės argumentuotai išaiškint, tada darysiu. Jei nesugebės, samdysiu krūtą santechniką ir tada vėl čia klausinėsiu "B$^%t, kas čia pas mane padaryta?"
Radiatorius pirkau, nes buvo už nebrangiai. Geriau pasistatysiu patalpoj du gražius radiatorius už nebrangiai, negu vieną negražų už daug pinigų bei suksiu galvą kur dėt tuos gražius.
Apie kolektorinę sistemą mąsčiau, bet nesugalvojau esminių privalumų. Mano galva, tą patį reguliavimą galiu gauti su jau minėtais radiatorių prijungimo mazgais, tik reiks p$!#s gal kiek daugiau. bet turėtų gautis nemažai pigiau.
--
pax vobiscum