Tema: Re: KKK pajungimas
Autorius: Benamis
Data: 2009-10-30 07:40:26
Vienas isejimas visada atviras. Du iejimai reguliojami arba balansuojami,
jei vieno skyle didesne, kito mazesne ir atvirksciai. Galima pajungti
atvirksciai, tada pro nereguliojama iejima galima srauta dalinti i dvi dalis
ir regulioti tu dvieju daliu proporcijas. Sistemu prifantazuoti galima
ivairiu. Esme tame, kad keiciantis temperaturai, toki voztuva reiktu
sukioti, kas realiai nevyksta. Tam sugalvoti termostatiniai.
Cirkuliacija mazuoju ratu vyksta, jei jame yra siurblys, jei nera tai
vyksta, bet ne ratu, o dalinant srautus per katila ir apejima. kazkas tokio,
nors svarscikai visko priburia, pamaisymo voztuvus ivairiai ideda, kazkas
reguliojasi, ir gerai;)
B.