Tema: Re: Vandens filtro
Autorius: Sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2009-10-29 11:39:03
Skambink Linui 868544744 (Pribus) išsakyk savo norus, pasakyk Saulius
"Ant-bangos" davė numerą (kainos derinimui) ir turėsi tai ko nori :)

--
Pagarbiai

"Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
> Nesigincijam :) as pats nelabai ismanau sita reikala, bet zinau kad reikia
tokio dvigubo, su minkstinimu ir nu gelezinimu. Tai toki ir noreciau rasti.

> [...]
Ca+

http://www.licitatii-electronice.ro/produse/detalii-produs.aspx?pid=1086