Tema: Re: Kilimas ant laiptu
Autorius: Linas
Data: 2009-10-28 16:01:22
kazin ar pades, nes paprastas kilimas linkes atgaut pradine forma, t.y. tiesintis, o sis kilimelis skirtas tik kad neslystu, o ne laikytu kilima prispausta prie laipto pakopos. Turbut nekarpysi gi kilimo kad dengtu tik pakopas? O kaip kazi neslysta vadinami "raudonieji kilimai" kur klojami ant laiptu per visokias super duper sventes?

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/