Tema: Re: vonia: plienas vs akrilas
Autorius: trans
Data: 2009-10-27 15:05:37
man sunkiai suvokiamos tu kreivu formu paskirtis... gal zmonem grazu,
nepagalvoja kad vonia dar ir naudotis reiks. Del suns, kiek zinau, reik
naudot kilimeli. Mano vonia taip pat retkarciais tures kontakta su zemem tai
vat ir bandau apsispresti.

Yra visokios akrilo poliravimo priemones, net ir paslauga uz 100Lt.
Klausimas kas bande: ar po tokiu veiksmu vonia vel kaip nauja? Tiesa, kiek
girdejau akrilas akrilui nelygu. Ypac domina atsiliepimai apie duravit
akrila