Tema: Re: Pasidaryk pats : saslykine
Autorius: rrr
Data: 2009-10-26 18:24:28
gal kam idomu toks variantas

radau palepej sena skalbenke "riga".  isromijau is jos bugna - nerzaveikinis
tikras daiktas, dugnui suteikiau kvepavimo savybe, keturias kojas, dangtis
aliuminis "gamyklinis". puikiai veikia, nesikraipo, dugnas turi posvyri -
galima panaudoti geriasniam "kvepavimui" atsukant i veja.  gal butu nepatogu
transportuoti, bet naudojant prirista prie vietos labai pasiteisina.