Tema: Re: problema su kanalizacija
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-23 14:10:21
skambini i kauno tinklu avarine ir prasai pagalbos. Siaip kadangi esi prisijunges prie miesto, tai neturetu kilti dideliu problemu juos pasikviesti. Man pagelbejo ir su vietiniais, tiesa reikejo pazadeti, kad reikalui esant susimokesiu, ir paskui susimoketi :) Isplaus ta vamzdi ir turetu pagereti. Tiknezinau ar pries plaunant isisurbti sulinius ar palikti. Galima gal ir palikti, jei tikiesi, kad kanalizacijos vamzdziai dar geri. O kai viska isleisi ir isvalysi galima ir su kamera pravaziuoti, nufilmuos is vidaus ir bus aisku kas ir kaip :) Beje tie patys kauno vandenys manau turi iranga.

T:)