Tema: Re: Siek tiek apie sildyma...
Autorius: Termukas
Data: 2009-10-23 12:47:39
"vist" <s.viktoro@#gmail#.com> wrote in message
news:hbrnru$377$1@trimpas.omnitel.net...
> Ypac atkreipk demesi kaip tuos termostatus sumontuos: pas mane didele beda
> uzia dauguma radiatoriu :((( Garsas nakti slykstus. Nezinau gal kalti
> neaiskio skilmes... Nors vienas specas sake kai juos montuoji yra kryptis
> nurodyta. Jei ja sumaiso gausi uzknisanti uzima.
Uzime esme gali but kad perdidelis silumnesio tekejimo greitis arba
cirkuliacinis siurblys labai kaukia ir garsas vandeniu ir vamzdziai labai
gerai sklinda iki radiatoriu. Jei sumaisoma pajungim kryptis raidatoriaus
galia nukrenta iki kazkur 60 proc, nes karstas vanduo paduodamas i
radiatoriasu apacia ir isbega is radiatoriaus virsaus, o galia krenta todel,
kad oras pro radiatoriu kyla is apacios i virsu apiplaudamas siu atveju
aukstesnes temperaturos konvekcinius elementus ir kildamas auksty jau
nebepasyla nuo griztamojo temperaturos. Triuksmo del pajungimo sumaisymo
tikrai nebuna. Greiciau gali triuksmas atsirast del balansiniu ventiliu ir
del perdidelio silumnesio srauto.