Tema: Re: kondicionierius sildymui?
Autorius: Zilve
Data: 2009-10-23 15:41:26
Nepyk, bet absoliuti nesamone!
Kiek laipsiu palepeje silciau nei lauke 2-3? 5? Jau po kokiu 5 minuciu
palepeje bus tas pats kaip lauke, o toliau... ledaunė ir sildymas
baigsis.Esme ir yra tame, kad praeinantys dideli oro srautai turi
"atšildyti" freoną iki aplinkos temperatūros. Tiek, kiek silumos pagamins,
tiek pat salcio atiduos i palepe. Be to, jau prie +3 kondicionieriaus blokas
pradeda apledeti, ir atitirpes vanduo tures kazkur nubegti neuzsales. Pas
mane pavasari po zieminio sildymo po kondicionieriumi buvo ~50-60 cm ledo
kalnas, net druska nepadedavo, nes begdavo ir begdavo. Po kiekvieno
atitirpinimo isbega 1-2 ltr vandens (aisku priklauso nuo radijatoriaus
dydzio). Jei oras dregnas, buna kad atitirpina kas 30-45 min. darbo. Jei
sausas - kas 1-1,5 val. Todel, kai spaudzia saltukas, inverteris
persijungineja reciau, nei esant dregnam ir siltesniam orui (atodrekiui).