Tema: Re: reikėtų rekomendacijos
Autorius: Dar321
Data: 2009-10-22 10:49:47
Nėr ten ko treniruotis...
Va tik siūlyčiau ne spec.trosą šepečiui traukaliot pirkt, o sujungiamų (su sriegiais susukamų) ~metrinių spec.strypų paieškot. Šepetį irgi pagal vamzdžio diametrą pasirinkt (arba su "bulgarke" iš didesnio reikiamą pasdaryt).
http://www.senukai.lt/index.php?&cl=alist&cnid=0800
Kadangi mano uošvienė ant visko "pataupo", tai indėklą brūžint man tekdavo ~kas mėnesį... Šiemet katilinės sistema kiek perdaryta, tai bus matyt kas kiek teks kaminkrėčio darbais užsiimt.

--

Su pagarba,