Tema: Re: "lietaus" dusas
Autorius: seno
Data: 2009-10-15 18:10:54
Raindance dedu riebu pliusa. Ish visu siuolaikiniu santechnikos stebuklu
shis devaisas dziugina bene labiausia.

Jeigu kada teko maudytis tikram lauko dushe
aka "bakas su vandeniu" kuris ishyla nuo saules ir "leika" virsh galvos
tai vat kaifas toks pat daug mash.

Ant Hansgrohe galvutes ( as turiu ta kuri su shlanga) yra dar 2 padetys,
tai man jos kazkaip nelabai...  Itariu marketinginis triukas. Na gal
ciut ciut vandens daugiau gauni siek tiek stipresne srove. Kita karta
desiu sienine arba lubuose.

Teisingai pastebeta kad ant greicio su juo nelabai, cia labiau rytinis
kultas - pramerkei aki, letai, besiremdamas sienomis nupedinai i dusha...

Prisidedu prie nuomones kad Hangrohe idealus kainos/kokybes/praktishkumo
santykis. Ten aishku nelipant i 10k ribas nes jie turi it tokiu

  Tiesa apkalkejimai nuo skyluciu nuimami tiesiog pirshtu nes ten tie
spieneliai kur lashelius ishspaudzia guminiai.

P.S. Pasitikrink ar uzteks spaudimo ir kad vamzdis koks 10 nebutu, nes
paskui paprasciausiai vandens neuzteks (priklausomai nuo galvutes plocio).