Tema: Re: zidinys bute
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-14 11:23:25
Dėkui už info, bet tai kainelė to skysčio sakyčiau kaip kūrenimui
pasikanžioja.Kai pasikuriu savo židinuką  sumetęs pjaustytų padėklų, tai
galiu ir atsipalaiduoti. Jaučiu pakūrenęs tokį biožidinį, reikėtų ilgai save
įtikinėti, kad gyvenimas yra gražus ir tie pinigai kurie sudega yra niekis
palyginant su naudą kurią gaunu atsipalaiduodamas. Bet jaučiu žiūrėdamas i
tokią eko ugnį manau atsipalaiduoti nelabai pavyktų, nebent svečiams :)