Tema: Re: dar kartą beveik naujas Skil suktuvas
Autorius: svk
Data: 2009-10-09 10:41:12
Nereikia čia brandų religinių karų kelti. Viskas ok su tuo Skilu - savo
atidirba, sukasi smagiau, funkcijų turi daugiau, bet akumai laiko gal du
kartus trumpiau nei tris kartus brangesnė Makita. Ir šiu atveju truputi
nervuoja kaitaliojimas dažnas, bet jei kažkas išties ieškosi "buitiniam"
naudojimui - super daiktas.