Tema: Re: sildymo sistemos balansavimas
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-08 16:58:12
Knisa prota turbut. Senukuose su konsultantais dabar isvis blogis.
Paskambink paciam Danfosui, gal jie pasakys kur nuspirkti
Prie sito ventilio pazymeta, kad butent Vogel&Noot radiatoriuose naudojamas.
Kitiems gamintojams turi jie ir kitokiu.

Termo galva turi kazkoki uzpilda savyje, kuris priklausomai nuo kambario
temperaturos plecias-traukiasi. O galva ispaudzia-atlaisvina ta per ventilio
viduri esancia adatele. Gali ir pats ja pastumdyt, taip srauta reguliuosi :)
Tuo raudonu ratuku balansuoji srauta dar neuzdejus galvu. Ant ratuko
skaiciukai, ant ventilio tokia ispjova. Nuo 1 iki 7 atrodo. N yra atidarytas
pilnai. Gamykloje uzdeda ant padeties N berods, nors pas mane jie visaip
buvo nusukineti. Tai jei be galvu nori padidint-sumazint srauta, tai tuo
ratuku gali reguliuot, bet tai tures itakos ir kitimes radiatoriams prie to
paties kolektoriaus, jei kokiu balansiniu ventiliu nera
O galvas det reikia atbalansavus (na nustacius max pratekacio vandens srauta
tuo raudonu ratuku) nusukus galvos reguliatoriaus padeti ant 5 atrodo. O
paskui jau prisukineji iki kiek tau reikia