Tema: Re: Grindinis ildymas 2
Autorius: Jou
Data: 2009-10-08 08:55:26
jei syla tik viena vija, tai siurbliukas neatlieka savo darbo, gal atsakos nepilnai atskirtos ir jis varo i ta tavo "samatiokine", gal pats siurbliukas neveikia gal dar kas, bet faktas kad vanduo vijose juda super letai (greiciausiai samatioku) todel atsala pratekejes trumpa kelia

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/