Tema: Re: Kuo skiriasi antiseptikas nuo impregnanto
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-06 13:02:07
> arba du viename.
> Tu geriau sakyk ka nori padaryt :)

Is tikro tai dazytojai padenge rastini su 'bioteks' su impregnantu dazais.
http://www.senukai.lt/index.php?cl=detail_search&alist_tab=articles&sKeyWord=BIOTEKS&sCategoryID=---&x=31&y=9
Dazytojas aiskina, kad atskirai antiseptikuoti nereikia, nes taip juos konsultavo prabangiu rastiniu namu gamintojai. Dazu gamintojo puslapis rekomenduoja pries dazant rastus juos nugruntuoti. Jau nesueina galai su namu ir dazu gamintojais.
Esu uztikes nuomoniu, kad rastu galus reikia antiseptikuoti vos ne 10 kartu? Tuomet gal reiketu kelis kartus antiseptikuoti ir tik tuomet nudazyti? Kitais metais padaryti ta pati ant seno dazyto pavirsiaus?
Pas mane jau padenge tik siais dazais vienu sluoksniu tiesiai ant rasto. Kokybe ir spalva esu patenkintas. Gamintojas rekomenduoja pries tai gruntuoti, bet nudazius gruntuoti nereikia. Dabar suku galva ka daryti su rastu galais? gruntuoti? antiseptikuoti? dar karta dazyti?