Tema: Re: velux statymas
Autorius: Jep
Data: 2009-10-01 14:18:03
toj vietoj kur bus lovelis prapjauni plevele ir loveli pakisi po ja. Jei neaisku, papilk vandens ir ziurek kaip bega, viskas galiausiai turi atsidurti ant stogo dangos. Nors pas mane danga siferis iki kraigo nuo lango virsaus max metras, as visai tu loveliu nedejau...

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/