Tema: Re: Spinteles voniai
Autorius: ramunas
Data: 2009-10-01 11:14:21
ta baldu imone reiskias turi tik teorines zhinias, o ne praktines. per pati
laminata tikrai nepraeina vanduo iki drozliu.  vanduo teoriskai dali patekti
tik per laminavimo kampus. siaip yra baldines kreidutes tokios. pagal spalva
pasirenki ir prabrauki su jomis kampus. ir pamirsti dregmes baime kokiems 5
metams minimum :)
dar patarimas butu daryti su kojelemis, nes ant grindu visgi pastoviai
susikaupia vandens ir sudrekti gali :)
antras patarimas butu nepirkti pacios pigiausios lenkiskos plokstes.
trecias patarimas, kad visada gamindamas vonios baldus naudodavau virtuvini
stalvirsi ant virsaus. atrodo 15 kartu graziau ir ramiau ant dusios del
dregmes :)