Tema: Re: Lauresta - Kasetiniai roletai (ant stiklu)
Autorius: Splitas
Data: 2009-09-30 22:28:52
o pati Lauresta ok, nenusivylei?

Nes su ala "rimtais" durininkais pakariavau menesi, issimusiau solidzia nuolaida uz velavimus ir ne tokius matmenis uzsakytu duru, kad apsieitume be teismu ir patriubinimu per visus imanomus kanalus (lyg jiems krizes nebutu: dejo konkreciai ant klientu. Galutiniame variante ir nervu karo, sakyciau, kad esu +/- visai patenkintas)...

--
pagarbusis Splitas