Tema: Re: 8 mm vario jungtys
Autorius: Atlepausis
Data: 2009-09-30 22:01:50
Mes turim 100 %. Yra ir veržiamų su raktu, ir lituojamų. Veržiamą turiu į 1/4" arba 1/2" išorinį, arba 1/2 vidinį. Nors.. galiu į kokį tik norį ;-))

Miestas jei ką Vilnius. Mes šią savaitę inventorizuojamės, bet jei labai skubiai reikia ir tau nereik jokių dokumĖntu tai mano raguolis 8-602-14523, newsiečiui negaila padėt ;-)

--
Darius M.