Tema: Re: Eternit klojimas
Autorius: Uredija
Data: 2009-09-30 16:36:11
As tai galvoju taip daryt: Va dabar stogas yra islygintas, tiksliai
nustatyti status kampai ir vienodos istrizaines. Tai pirmiausia nuo stogo
krasto pamatuosiu per siferio ploti ir uzzimesiu visrui apacioj ir siula
istiesiu. Tada dedant pirma lapa iskisiu ji uz luoto 6 cm priversiu
medvarsciais apacioje ir taip pagal siula ir pagal stogo krasta iki virsaus.
sekanti eile desiu atzymejes su siulu kita eile siferio. Tai turetu iseit
gana lygiai, bet kaip nustatyt liguma horizontaliai dar niekaip nesugalvoju.
Gal kas dar kokiu minciu turi?