Tema: Re: Turinis vandens sildytuvas
Autorius: Blinda
Data: 2009-09-29 16:20:39
Tiesa, gal kokiu minciu kils del dar vieno bug'o iki siol suku galva ar buvo
(yra) kas blogo ar taip sutapo:

Kai namas buvo negyvenamas ir boileris neuzpildytas is karsto vandens
vamzdziu per ciaupa isvarvedavo po truputi zalsvo/melsvo skyscio (panasaus
kaip buvo ipilta i sildymo sistema). Kaip uzpildziau boileri tai is daugumos
ciaupu (ypac esanciu zemiausiose patalpose arba ilgiau pastovejus
nenaudotam) pradzioje begdavo truputi zalsvas/melsvas skystis. Buvau
supanikaves, galvojau, kad supainioti vamzdziai (sildymo su karsto vandens),
taciau ziuredavau: leidziant vandeni sildymo sistemoje slegis (katilo
manometre) nemazeja. Taciau po truputi sie priciudai pradejo mazeti. Dabar
kartais nutinka beveik visai nenaudojamuose taskuose, tai primeciau, kad gal
buvo neuzsalanciu skysciu sistema uzpildyta.

Gal butu kokiu pamastymu? Taciau vargu ar tai susije su pirmaja problema.