Tema: Re: DILEMA: karstas vanduo su elektra ar su dujomis?
Autorius: Julius
Data: 2009-09-29 23:08:06
Nei vienas nei kitas. Saules kolektorius turetu tave dominti labiausiai.
Nesenai atlikau matavimus:
Mano netobulos saules sistemos elektrine dalis
(upsas,siurblys,kontroleris)per dvi savaites darbiniame ir budejimo rezime
sunaudojo 11kWh energijos.
Boileris DRAZICE 200l turintis 2,2kW kaitinimo elementa vandeni uzkaitina
nuo 10' iki 60' per 5,5h.
Nauda achuitelna. Nuo balandzio pradios elektra sildziau vandeni kokius 6
kartus.

"mmm" <kuku@nekuku.lt> parase naujienu pranesime:op.u0z7wbz10e44ro@mmm...