Tema: Re: siena
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-29 11:26:19
man tai abu varaintai truputi kreivai atrodo. Vata su polistirolu, su vejo izoliacinem plevelem is abieju pusiu ant polistirolo, su oro tarpu tarp vatu. Nzn, bet kazkokia bezobrazija mano kuklia nuomuone gaunasi (tiek medziagu parinkime, tike ju panaudojime, tiek tiketinam galutianiam rezultate). Imho, jei tai karkasine konstrukcija. Deciau sluoksnius taip (pradedant is vidaus i lauka): vidaus apdaila ant "makaronu", garo izoliacine plevele, karkasas su 10-15 cm vatos (priklausomai kokio storiai karkaos balkiai), jei 10, tai dadeciau stamenai esanciam karkasui 5*5 (ar 5*4) taselisu ir dadeciau dar 5 cm vatos, kad butu minimum 15 cm; tada vejo izoliacija; makaronai ir lauko apdaila.

T:)