Tema: Re: Info norintiems pasikeisti el. tarifa RST tinkluose
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-29 10:40:52
hmm, idomu o VST tas pats?
Pries koki menesi buvau VST del tarifo paiskeitimo. Tai pasake ta pati, reikia pazymos is VEI. Pasiskambinau i VEI, tia aiskina, kad reikia varzu matavimo ir jiems 30 litu susimoketi. VST tinklapyje kaip ir tas pats parasyta. Tai ar cia tvarka skiriasi tarp vst ir rst, ar irgi musa dinderi ir pagal sena tvarka viska daro?

T:)