Tema: Re: karsto vandens sunaudojimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-29 09:24:21
nu tai pasiemi atsuki max karsta vandeni ir nuleidi, kad atbegtu tikrai karstas ir pamatuoji kokios jis ten temperaturos.
O siaip tai jau maisytuvas greiciausiai cia ne prie ko. Vienintelis zinomas atvejis kai buna sugenda ir saltas arba karstas bega ne per krana bet gryzta atgal vamzdziais. Bet tada vienas skaitliukas sukasi i prieki, o kitas turetu suktis atgal :)
Imho, cia problema, kad pas atve karstas isteisu nera karstas, o tik siltas. Pas mane bute taip budavo, galedavai kartais praustis visai nenaudodamas salto vandnes. Todel ir sanaudos budavo karsto du kartus daugiau nei salto.

T:)