Tema: Re: del vandent. ir nuoteku projektu
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-28 22:56:19
pas mane irgi analogiska situacija, tik trecias paskutinis sulinukas siek
tiek ne pagal projekta.
manau gali reiket perdarineti projekta, arba kas atvyks daryti ispildomaja
geodezine nuotrauka, prasyt, kad padarytu tokia pacia kaip projektas, o ne
reali situacija :)
kas atvaziuos is Vilniaus Vandenu israsyt dengtu darbu akto, tai jiems dzin
ar buvo laikomasi projekto, ziures tik ar gerai viskas sujungta ir t.t.