Tema: Re: Gal kas naudojat granulini katila?
Autorius: Bangis
Data: 2009-09-23 22:23:33
Nu nzn kuo ir ka tavo kaimynas kurena, bet as pernai sukurenau ~20m3
malku (cia ertmetriu). Is ju 14m3 juodalksnio ir apie 6m3 azuolo.
Sildomo ploto pas mane ~170m2 (su visais tualetais voniom ir kitais
reikalais), mazi vaikai ir temperatura >=22 celsijaus. Isleidau malkoms
1200Lt uz 14m3 juodalksnio (cia papigiai gavau) ir mokejau 1100 uz 9m3
azuolo (cia jau sukapojo ir sukrove i pasiure), taigi sakykim isleidau
~1900Lt per sezona kurendamas 170m2. O tu sakai kad isleidi 2000Lt per
sezona kurendamas kaip supratau nepilnus 100m2. Tai apie kokias
"panasias" kainas mes kalbam? Absoliutiniais dydziais? ar santykiniais,
kiek 1m2 kainuoja kurent sezona?
As nesiginciju del komforto - cia kaip ir minejau pliusas pries kurenima
  malkomis, bet ta pati komforta duoda ir skysto kuro katilas, uz tuos
panasius pinigus, mazesni galvos skausma ir papildomas galimybes :)..
IMHO. Gal kas paneigs mano teigini is labiau patyrusiu.
---
Bangis