Tema: Re: elektrinis klausimas apie sugedusi vandens siurbli
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-22 19:20:42
Jei ten tik kur nors nupuvo sujungimas tai gali bandyti pats pataisyti.
Jei sugadinta apvija reikia atiduoti  pervynojimui, bet ar verta tai nežinau.
Laistymui iš prūdo labiau už išcentrinius tinka vibraciniai panardinami. Kainuoja nebrangiai, turguose iki 100Lt.
Agidelio pervyniojimas tikrai kainuos brangiau.