Tema: Re: REQ:Baldiniu ploksciu pardavimas-pjovimas
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-13 18:44:00
    cia as minty turejau tik apskritimo pjovima ir tik uz pati darba, medziagu kaina atmeciau. Tiesinio metro ar kvadrato kainu nzn
    rodos, jie patys nieko neveza, tik ima is termopalo ar kitu. Tos spalvos kurios man reikia nenorejo imt is termopalo, tai pirkau pigiausia balta ir uzlaminavo krasta juosta jau tos spalvos, nes jos turejo, bet tik 2mm storio :)