Tema: Re: sklypo paskirtis
Autorius: tomasz
Data: 2009-02-12 23:14:16
Arba apie leidima dalinti esama sklypa, arba keisti paskirti ir dalinti....
Siaip internete pagoglinus galima butu rast, bent jau Kauno rajono zemiu
padalinimu ir keitimu isakymus kazkada buvau rades.
Siaip tie isakymai nelabai ka duoda, svarbiau imho yra pazyma is kadastro,
kad sklypu galima laisvai disponuot ir t.t.

t.