Tema: Re: Dar kartą mūrijimas
Autorius: new
Data: 2009-02-12 16:22:34
jo, as vaikiausi murinkus pries metus intensyviai, ka radau: 160lt kub ir
tai likau nepatenkinas :(
ir kaip bunant tikram lietuviui nesijausti gerai, kai ateina krantai
direktoriams, pfu murininkams.

jau gera menesiuka mano maximoj sttatybinkai kefyra perka vietoj iprastu
0.5, sito tai nesitikejau kad sulauksim :)