Tema: Re: dazai virtuves luboms
Autorius: bzik
Data: 2009-02-11 17:49:48
o kieno kokybe nepripazinta? :) ir kas ja apibrezia? bent koks fabrikelis su
idiegtu iso gali trimituot apie kokybe, o ypac jei kalba eina apie mazmenine
prekyba, kur suformavus ivaizdi, tiekiant tinkamos kokybes ir reikiamo
spektro gaminius gali buti dievu. Ir kiekvienoj rinkoj savas dievas :)
caparoly nedirbu ir turiu tik vartotojiska patirti, ivairiuose statybiniuose
projektuose pabandzius kokiu 8 gamintoju skirtingu kainu kategoriju dazus.
Beckers bandziau tik isorej medziui ir jie niekuo nenustebino apart kaina.
Gal vidaus dazyme jie kuria stebuklus.
Turiu ant to paties medinio statinio 3 rimtu gamintoju (caparol, beckers,
gori (dyrup)) akriliniais dazai dazytas detales. Po 2m. jokiu priekaistu ne
vienam nera. Skirtumas tik tas, kad 2 atvejais buvo zaidimas paruosiant
dazymui, o vienu ne. Gal po kazkiek laiko pasirodys, kad
impregnuota+gruntuota+dazyta laiko geriau.