Tema: Re: duju ivedimo sutartis
Autorius: Bangis
Data: 2009-02-11 12:50:21
Nu tai aiskiai parase :) Ko dar nesupranti - yra kaina X ir jos 2
dedamosios, Y ir Z. Y yra nekintanti (visiems vienoda, nes tarkim Dujos
primete kad tam tikri darbai visada kainuoja daugiau maziau vienodai, arba
tiesiog taip patogiau pateisinti pinigo numelzima), Z yra kintanti - t.y.
susimoki uz vamzdzio atvedima iki trobesio papildomai. Nu kadangi LD ne
labdaringa organizacija, ir netgi monopolininke, tai cia arba darai kaip
parasyta (nes nori duju) arba nedarai (bet duju negauni). Kol kas 3 varianto
dar nera.
--
Bangis