Tema: Re: euriboras
Autorius: ip log
Data: 2009-02-10 15:41:21
Banku analitikai teigia kad fiksavimas tai yra budas stabiliau planuoti
islaidas (be dideliu svyravymu), o ne sumazinti imoka. Jei fiksuoji 5m,
dazniausiai buna taip, kad per tuos 5 metus sumoki daugiau negu butum
nefiksaves.

Be to, paskolos nefiksaves zmogus visada yra truputi "neramus",
stengiasi dali pajamu grazinti anksciau ir moketi bankui maziau, o
fiksaves sedi sau atsiputes ir sutaupytus pinigus isleidzia pvz
nepamatuotam vartojimui. Taigi fiksavimas is esmes yra nestabiliai ir
ne pagal pajamas gyvenanciu laikina paguoda.

Be to kiek zinau dauguma lietuvoje paimtu paskolu yra nefiksuotos ir
paimtos eurais, taigi jau dauguma moka arba tuoj mokes pigiau.

pienių vynas has brought this to us :