Tema: Re: Patarimo del suda malancios architektes
Autorius: KJ
Data: 2009-09-16 14:45:50
Nezinau kaip tau elgtis - bet paskaityk apie mano kova su architektu.....

Panevezys. Architektas nori 7000 uz projekta, duodam avanso 2000 Lt .  Daro,
daro, nepadaro, nusibodo. Mes sumastem palepe antrame aukste. stogas gavos
truputti statesnis, bet plotas gyvenamas tipo padidejo. Architektas sako jau
12000 uz viska. Mes sakom uz ka ? ----- > Uz ta kad jau namas stovi, o jis
dar tik pamatus braizo?, Uz tai kad jis nesneka su vyr architektu? Ar uz jo
grazias akis ? Gal uz tai kad jo firma lietuvos lydere ?

Zmonele kaip uzreke ant jo tai visas ofisas  skambejo, o tie draugeliai
ismove lauk visi. Architektas nusliukino i kampa ir pradejo musu nebematyti.
Prizadejo grazinti tuos 2000 lt.
Mes pradejom ieskoti kito architekto - Panevezys mazas visi viska zino.
Atsiradoo draugeliu uztarianciu ji, kaip pinigu emeja uz nepadarytus darbus.
To pasekoje sutikom moteri, kuri viska padare super greitai, paeme 5000 Lt
ir viso to pasekoje gavosi ta pati bendra suma - 7000 LT. Namas stovi ,
popieriai sutvarkyti laiku, O tie 2000 Lt - trauk juos perkunas.  TEGU
UZSPRINKSTA SU TAIS 2000 LT bevalgydamas brangu kepsni.

KJ