Tema: Re: Grindu siltinimas sename mediniame name
Autorius: kg
Data: 2009-09-16 13:32:21
 tai mano naujas medinis namas tokiu principu padarytas
tik tarpas iki zhemes tik koks 40-50cm pas mane
pasmane didzhiausias tarpas tarp sienu 3,9m
dejau 20x5cm lages, ant virshaus skersai dar 10x5cm, ant virshaus grindines
lentos. zhingsnis lagiu pagal vata
ish apachios 12mm OSB su shpuntu, tarpe vata
jeigu tarpas tarp sienu didelis, reiks daryti tarpiniu stulpeliu lagems

kg