Tema: Re: neramu dėl elektrikų darbo...
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-16 11:18:28
nu ble.. o tai kabeli be skyles grezimo prakisi pro pamata? Vistiek reikes nuomtuotis tau ta perfa ir grazta. Ir isviso per pamata eina ivadinis kabelis, jis jau ydyp, o su dviguba izoliacija, dazniausiai penkiu gyslu ir t.t. is ko seka, kad pats kabelis jau buna koki 20 mm diemetro. Tai koks skirtumas ar grazta pasiimsi 20 ar 30 ir ikisi i gofra.
Del zirkliu, jos labiau galimos kai sedimas yra netolygus ir aisku gan didokas. Zymiai didesne beda yra mazi tampymaisi kurie gali pazeisti izolicija. Per pamata perkises laido gi nepaliksi aplink ji tuscios erves, ustepsi kokio betonu, usipils is lauko zemes ir pan. Tai va kai isalas zemeje stumdys kabeli su gofra, kuri baigiasi ties pamatu, tai greiciausiai judes, zulinsis ta vieta tarp pamato ir gofros. Gali pabandyti su siulu ir kokio siaudeliu. Sniuras siaudelyje fakiskai nejudes, o lakstysis btent tame tarpe. Dar kai eksperimentuosi ivertink kad uzpilus zememis gaunasi, kad gofros galas uzsiklijuoja, tai ir isuadelio gala gali kokiu palstelinu uzklijuoti :)
Ai daryk, kai tu nori, tavo reiklas, bet sutaupyti keliasdesim cm gofros tai ka as zinau...
Del perfo tai isisnuomaves gali prasigrezti ne viena skyle vienam laidui, o ir vandeniui, kanalizacijai, lasitymo sistemai, lauko apsvietimui ir t.t. Skyles savikian gausis juokinga. O jei darbus atlieka samdyti meistari, tai irankisu jie dazniausiai turi ir jau viskas buna iskaiciuota i kaina, nepriklausomai nuo skyles diemtro (aisku proto ribose)

T:)