Tema: Re: ar reikalingas issipletimo indas karstam vandeniui
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-09-25 16:58:55
Praktika rodo, kad yra keli variantai, kai reikalingas ir , kai
nereikalingas.
Nereikalingas, jei ant salto padavimo nera atbulinio voztuvo ir yra 8 bar
apsauginis.
Reikalingas, jei saltas pajungtas per atbulini voztuva ir nera jokio
apsauginio.
Logiska butu salta vandeni paduoti be atbulinio, kad galetu pasiplesti i
vandentiekio puse, o kritiniu  uzvirimo atveju, sugedus davikliams, ar
termostatams sudirbtu 8 bar apsauginis.