Tema: Re: Atviras krosneles kaminas
Autorius: Ramus
Data: 2009-09-15 15:53:14
Bijojau, kad tamses. Krosneles pardavejai siule is karto kamina nudazyti.
Montuotojai - nedazyti. Teisus liko montuotojai. Kaminas netamseja. Is karo
igavo pilkumo, taip ir iki siol nesikeicia. Tik po sumontavimo butina
nuvalyti visus pirstu antspaudus spiritu, acetonu.
Nors jei krosnele juoda - dazyciau kamina. Mano atveju juodas kaminas
atrodytu nekaip.