Tema: Re: vanduo is sulinio laistymui - ar verta investuoti i hidrofora?
Autorius: bzik
Data: 2009-09-14 14:47:08
pas mane gylis panasus. Tik pavirsiuj vamzdynai apie 10m. Staciau tokio tipo siurbli http://www.senukai.lt/p.php/vandens-siurbliai-ir-hidroforai/svaraus-vandens-siurbliai/salto-svaraus-vandens-siurbliai/vandens-siurblys-apm-100.html?alist_tab=articles I sulini leidziasi 2 vamzdziai. Vienu grazinamas vanduo atgal i sulini ir kazkokiu principu sukeliama didesne siurbimo jega. Pagal aprasyma gali siurbt is 20m gylio, bet realybeje 3atm hidroforo talpoje sukelia sunkiai. Laikau nustates ant 2,5atm.

"aiva" <aiva@xxx.lt> wrote in message news:h8l6ri$2e3$1@trimpas.omnitel.net...
> sulinio gylis kazkur 10 metru, siurblys kabo kokiu 8 metru gylyje.
>
> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message

>>> isjungti. noretume pasidaryti tobulesni varianta - is sulinio vesti i